Best day ever!!

Vår diskmaskin är lagad & det är semlornas dag!
 
Wow, best day ever!
 
 
Receptet på världens bästa semlor hittar ni ----> HÄR
Elin

Mums!

Svar: Visst är det smarrigt med semla :-D
Emmelie

birgitmaria

Älskar semlor!!

Svar: Jag meee :-D
Emmelie

Clin

Åhh så gott. Älskar semlor men har inte lyckats få i mig någon än. Får nog äta de i helgen =)

Svar: Jag älskar också semlor, hoppas du fått en i magen :-D
Emmelie

tess- mamma till Malin & Olivia

Jag fick en semla dagen efter. Det gjorde mig inte så mycket. Men enligt mig borde det vara semlans dag minst fem gånger om året! Eller ännu bättre, per månad!
Kram

Svar: Hihi, ja en gång i månaden vore helt klart en genialisk ide :-D
Emmelie

Moa Persson

Jag som inte är så förtjust i semlor ://

Svar: Äsch, det är lugnt, jag har ätit så många så det räcker för dig också :-)
Emmelie

malin

Åh det är ju så gudomligt gott med semlor! ;)

Svar: Eller hur!
Emmelie

birgitmaria

Ja, livet utan diskmaskin är ju helt otänkbart! *skratt* Jag längtar så efter vårt nya kök, men nu händer det lite grann iaf!! Bänkskivorna är på plats!

Svar: Ja fy fasen, diskmaskin är ett måste! Så spännande, såg väldigt fint ut på bilderna :-D
Emmelie

Ellen

Din blogg är verkligen så himla fin och mysig!
sv: Det är verkligen en fin och viktig lista :)

Svar: Men tack söta du! <3
Emmelie