"Sista biten"

Ett två tre och så var vi igång med sista delen utav renoveringen i vårt hus (källaren låtsas vi inte om just nu). Renoveringsupploppet består utav en stycket hall och ett stycket vardagsrum, vilket i sin tur är 2/3 utav hela vårt hus. Väggar har rivits och väggar har byggts. Katterna går vilse, Signe äter tapeter från medeltiden (förväntar mig ett extra öra på henne om några år) och någonstans mitt i smeten bredvid en upphängd vägg utav plast sitter jag och drar mitt hår av allt kaos. Byggdamm ger mig utslag och nervsammanbrott men vill man inte leva med kissgula tapeter och en hall mörkare än djävulen him self så är det bara att fortsätta att andas, blunda och ev. dunka huvudet i bordet.     
 
 
Kör ni också fast i isbergssallad, gurka och tomat träsket när ni ska ordna sallad till middagen?! Låt mig bjuda er på lite inspiration inför nästa gång det ska ordnas sallad. Här kommer en smarrig sak gjord med blandad sallad, fetaost, rostad mandelspån och granatäpplekärnor. På toppen ringlade jag över en liten skvätt balsamvinäger och en smula olivolja, salt och peppar. Gott, nytt och kul!
   
sallad - tillbehör
Emelie

Mums så gott :D

Svar: Supersmarrigt blev det :-D
Emmelie

Johanna

Ska bli kul att se resultatet; tror det blir hur bra som helst!

Svar: Jaa, ska bli så kul att visa upp det för er :-D
Emmelie

Alice

Hoppas ni får ordning på huset snart och vilken god sallad! :)

Svar: Å ja, det får vi hoppas :-D
Emmelie

Maja

Åh vad roligt att renovera hoppas ni blir nöjda!

Svar: Ja, det tror jag nog vi ska bli. Börjar ordna upp sig :-D
Emmelie