24 små paket & Julmys

 

Sådär! Då var "julgardinerna" och "adventsstjärnan" uppe även här på MildaRabarber. Jaja, jag tjuvstartar en smula men det är ju sååå mysigt! Precis som förra året blir det en julspecial här på bloggen och varje dag med start på första advent och fram till julafton får ni njuta av minst ett juligt inlägg från mig. Gilla MildaRabarber på facebook så missar ni inga inlägg! 
 
Man skulle kunna tro att jag är rutinernas drottning för precis som förra året kickar vi igång julmyset med årets julkalender för Signe. Ett litet paket varje dag fram till julafton. Precis som jag själv fick när jag var liten (och inte så liten längre). Förra året låg alla paket i en stor korg men i år hänger dom i taket. Långt bort från små nyfikna fingrar och snörgalna katter.
 
Vill ni se förra årets kalender hittar ni den ---> Här 
 
 
I de små paketen gömmer sig allt från hennes julaftonsklänning och böcker, till strumpor och russin. Kalendern inleds med en mysig julpyjamas att svansa omkring i hela december och avslutas med ett lite större paket på julafton i form utav en röd bil. 
 
Har ni gjort, ska göra eller rent av får ni en julkalender i år?
 
Signe - jul - julkalender - paket
Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Vilken rolig idé :)

Svar: Uppskattat hos de små :-)
Emmelie

Jeanette

Hade också sån där paketkalender när jag var liten, det var så roligt :)

Svar: Visst var det kul! :-D
Emmelie

coffeeandcupcake.blogg.se

Så söt julkalender ^^ Nope de blir ingen för mig :)

Svar: Hon gillar att få små paket varje dag :-)
Emmelie