Årsresume 2016

Låt oss se tillbaka på 2016... 
 
Beskriv året.
Omtumlande, galet, ångestladdat och samtidigt underbart!  
 
 
Bästa köpet?
Vårt stora hus! Bäst och dyrast!  
 
 
Har du haft ett förhållande under 2016?
Japp, 6 år med mannen i huset. 
 
 
Vart reste du under 2016?
Stugsemester i Danmark med legoland och djurparksbesök.  
 
 
Vilka ser du som de största händelserna under året?
I början av 2016 blev vi gravida och någon månad senare fick vi beskedet om tvillingarna. Våra älskade små bebisar som senare visade sig vara Sally och Konrad.  
 
Vad var extra dåligt med året?
Jag är ingen bra gravid människa även om denna gången var bättre än den första fysiskt men mentalt var det tuffare.  
 
 
Lärde du känna några nya människor?
Sally & Konrad ♥
 
  
Gjorde du något 2016 som du aldrig gjort förut?
Jag var gravid med tvillingar och har genomgått ett kejsarsnitt till följd utav en sätesbjudning. 
 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag är riktigt glad och så tacksam att vi fick två friska och fullgångna bebisar trots tidiga sammandragningar redan i vecka 20.  

Vad var din största framgång på jobbet 2016?
Med en sjukskrivning i bakfickan pga. sammandragningar är arbetsinsattsen inget att skryta med.  
 
Vem saknade du?
Jag saknar vänner som jag i slutet utav graviditeten inte orkade träffa.  
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
De två bebisar som under 2016 gav mig så mycket ångest och oro kommer under 2017 ge oss så mycket glädje och kärlek.   
 
 
Mest stolt över 2016?
Jag är ruskigt stolt över min kropp och dess styrka! Att den här lilla räkan till kropp orkade bära två stycken stora bebisar hela vägen in i kaklet är ofattbart men det gör mig rysligt stolt! Och nu klarar den av att förse inte bara ett utan två barn med mat. Heja min kropp!  
 
Högsta önskan just nu?
Jag önskar mig inget annat än att hela familjen klarar oss igenom RS-säsongen utan smittor.  
 
Tror du att 2017 kommer bli lika bra?
Även om 2017 kommer vara fyllt med massor utav kärlek tror jag att det kommer bli ett slitsamt år med sömnbrist, oro och allt annat småbarnstiden innebär.  
 
Vad kommer du sakna från 2016?
Haha, sömn? 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Ett nytt hus och saker till tvillingarna. Inte alls billigt det där med två barn.  
 
 
Vilket datum från år 2016 kommer du alltid att minnas?
♥ 16-11-15 ♥ 
Slutligen; vad är dina planer inför 2017?
Renovera och flytta till vårt stora hus och vara bästa möjliga mamma till våra tre underbara barn. 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2017?
Andas i fyrkant. Allt är en fas och det går över!  
  
Hur firar du in nya året?
Sjukdom hos den inbjudna familjen så kvällens planer blev inställda. Tur att vi är en stor familj som kan fira tillsammans. Dessutom är barnen här hemma krassliga och mamman börjar känna av detsamma. 
 
Gott nytt år alla fina läsare! <3
 
Årsresumé
Mirre

Så många fina bilder från ert 2016

Gott Nytt ÅR på er

Svar: Tack, gott nytt till er också!
Emmelie