Kattskrälle & Tröstfrukost

Å, jag kan komma på minst 1000 fula ord just nu! %€/#(€)%/&#/")
 
Följer ni mig på instagram under det passande namnet "Mildarabarber" kunde ni för ett tag sedan följa den musjakt som pågick i lilla huset efter att en utav våra katter dragit in en levande mus. På kvällen sitter den väldigt tjocka mamman i soffan med två stycken sovande katter bredvid mig och en mus ståendes mitt på vardagsrumsgolvet... #mylife
 
Den skylidiga
 
Som om det inte vore nog med alla byns gnagare gör sig hemmastadgade har vederbörande på bilden ovan nu tagit med sig loppor in! Smidig som ett kylskåp och sanering utav hela huset. Som synes är hon ångerfull...
 
KATT)#/(€&)"!=
 
Jag behöver inte tillägga att det här med katter till hushållet inte var min idé va.
 
Nu går jag och lägger mig och inväntar ytterligare 40 kliande loppbett. Imorgon är det jag som dränker sorger med pannkakor till frukost. Toppar dom gör jag med chiakräm, jordgubbar och lönnsirap. Så det så!
 
 
Chiakräm

2port. 
 
0,75dl chiafrön
2dl yoghurt
2dl valfri mjölk. 
 
Blanda alla ingredienser och ställ i kylen över natten. 
 
Använd chiakrämen som topping på dina bananpannkakor eller som en bas till din frukost granola
 
Chia - Chiapudding - Gun-britt - Mellanmål - chiakräm - frukost
Marie

Men neeej, hua

Svar: Ja fyyy!
Emmelie

Therese Bjärstig

Neeeeej!!! Fy jag ryser och lider med dig och är glad att jag är hundägare 😜

Svar: Haha, ja hundar är en smula bättre tycker jag men inte sambon :-P
Emmelie

Charlotte Uleskog

spännande med chiakräm! Hmm kanske måste prova detta! :)

Svar: Jättegott till det mesta! :-D
Emmelie

Sandra

Haha "den skyldiga"!! SÅ kul men fattar att det var fruktansvärt!

Svar: Ja hua!
Emmelie

Mamma Malin

Men ååh! Lider med dig! Jag tror inte jag hade klarat av att ha katter som går utomhus av just de anledningarna :/

Vad gott det där såg ut för övrigt!

SV: Haha, där ser man. Vi får väl se vad vi tycker då :)

Svar: Haha, nä de drar in både det ena och det andra!
Emmelie

birgitmaria

Men blääääääää för loppor!!

Svar: Tuvi!
Emmelie