Klean Kanteen & LittleEco

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, i mitt nästa liv blir jag en kaktus! De där tre munnarna vätska jag får i mig dagligen är inte på långa vägar den rekommenderade dosen. Efter väl motiverade resonemang kom jag fram till att utrustningen måste vara fel! Så i ett sista tappert försök till att bli en välvattnad varelse dök jag in hos LittleEco och klickade hem den snyggaste vattenflaskan mina små ögonen någonsin skådat. En Klean Kanteen.
 
Efter mycket velande valde jag en turkos flaska i den stora storleken, 800ml. Herr Kanteen är numera min högra arm, följer mig hack i häl och pryder dagligen mitt skrivbord. Mitt mål är en flaska om dagen och so far so good!   
 
Har ni inte tidigare klickat in till Linda & Maria på LittleEco är det dags nu! En webbshop fylld med ekologiska och giftfria produkter till barn och vuxna. Leveransen är dessutom snabbare än snabbast. Två tummar upp! 
 
 
... Hur folk som dricker vatten på dagarna får någonting gjort med alla toalettbesök är fortfarande ett mysterium! ... 
 
klean kanteen - littleeco - vattenflaska
birgitmaria

Snygg flaska! Jag är oxå dålig på att dricka vatten om dagarna trots flera bra vattenflaskor; -)

Svar: Bästa vattenflaskan!! Blev faktiskt liiite bättre med denna flaskan ;-)
Emmelie