2 dagar kvar & Jakten

 
Stoppa pressarna! Senaste nytt! Julen kan komma att ställas in! 
 
Stora familjen har inte fått tag på en julskinka! Ja, ni hör ju. Butik efter butik har den mer och mer frusterade mamman rotat igen på jakten efter en rimmad lagom stor skinka. Och butik efter butik har svikigt men färdigkokta skinkor så långt ögat nått. 
 
Med vässade armbågar gav jag mig ut ännu en gång, i ett sista försök att likt supermom försöka rädda julen. I fighten med galloperande kundvagnar och eldsprutande äldre damer lät jag mig inte besegras. Siktet var inställt, mot kyldiskarna. Hur ska det gå?! Har supermom slått till igen?!
 
...fortsättning följer..
 
Jul
birgitmaria

Hahaha.... Men jag hejar på Supermom! Den här supermorsan har redan fixat skinkan och så här på kvällskvisten kokar jag helt och gör rullrån!