Årsresumé 2014

Ja jösses, då var sista dagen på 2014 här! Dags att ta oss en tillbaka blick på året som gått...
 
Beskriv året med tre ord.
Extremernas år! Jag har aldrig i mitt 27-år långa liv upplevt så mycket glädje, haft det så tuft och samtidigt haft så mycket sorg i hjärtat.
 
Bästa köpet?
Vårt nya kök. 
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
John Legend - All off me
 
 
Vem har du umgåtts med mest?
Min lilla familj med Sebastian och Signe. 
 
 
 
Har du haft ett förhållande under 2014?
Jajamän!
 
 
Vart reste du under 2014?
Spanien i Januari (pju, rackarns så berest 2014)

 
Vilka ser du som de största händelserna under året?
Det finns bara en - SIGNE! <3
 
Har du blivit bättre på något?
Jag har vuxit så otroligt mycket som människa sedan Signe kom och är helt klart en bättre människa över lag. 
 
Vad var extra dåligt med året?
Jag har varit så fruktansvärt dålig mer eller minde hela året i diverse åkommor. Sen gick mormor och morfar bort med bara någon dags mellanrum vilket fyllde 2014 med mörka moln. 
 
 
Vad var extra bra?
Signe, Signe, Signe. Min lilla ögonsten! Men även förhållandet till Sebastian har stärkts och vi har tillsammans blivit starka. 
 
Lärde du känna några nya människor?
Ja, det har varit ett underbart år på så sätt! Så många nya vänner vi fått. 
 
Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Klämde ut ett barn
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
... ska vi ta oss en gissning tillsammans ... Börjar på S...

Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Nej, något framgångsrikt jobbår var det verkligen inte då jag större delen av mötena fick sitta och fokusera på att inte kräkas på kunderna. Men å andra sidan gjorde jag aldrig det och det kan ju ses som en liten framgång i sig med tanke på hur fruktansvärt illamående jag var... 
 
 
Vem saknade du?
Jag saknar att inte ha min familj när nu när Signe är här har det har blivit mycket viktigare för mig. 
 
De bästa nya människorna du träffat?
Johanna & Viggo 
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Försöka njuta mer och inte oroa mig för minsta lilla pip Signe gör. 
 
 
Mest stolt över 2014?
Helt klart med underbara dotter, finns inget som gör mig så stolt...ända ut i lilltån! 
 
Högsta önskan just nu?
Få vara frisk och må bra igen. 
 
Tror du att 2015 kommer bli lika bra?
Jag är övertygad om att det kommer bli bättre! 
 
 
Vad kommer du sakna från 2014?
Möjligtvis bebis Signe men annars ska det bli skönt att lämna 2014 bakom oss. 

 
Vad spenderade du mest pengar på?
Huset och en ny bil. Pju! 
 
Finns det något du ångrar med 2014?
Att jag aldrig tog en blid med Signe och morfar :-(

Blev du kär i år?
Japp, i Signe. 
 
 
Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?
2014-06-09 - Dagen som förändrade allt. 
 
Vad önskar du att du hade gjort mer?
Njutit av bebistiden med Signe, det gick så fort och innan man hann blinka var den över. 

Slutligen; vad är dina planer inför 2015?
Göra första utomlandsresan med Signe, börja jobba igen, fortsätta renoveringen i vårt hus. 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Sluta oroa dig så förbenat!
  
Hur firar du in nya året?
Vi firar in det nya året med våra vänner Josefin, Frida och Linda, deras respektive och barn.  
 
PS. Sebastian the catman hälsar att Rut & Gun-Britt är bäst. 
 
 LillasysterMoster Gun-Britt
 
Rut som aldrig vill gå ut
2014 - Årsresumé
manman

<3

Svar: <3
Emmelie

Rebecka

Underbara bilder!

Svar:
Åh, jag älskar mössan! Vad tråkigt att du känner så, men du är säkert jättefin i mössa :)

Gott nytt år ♡

Kram

Svar: Tack snälla. Gott nytt till dig också <3
Emmelie

Pauline

fin resumé

Svar: Tack :-D
Emmelie

Johanna å Viggo

Vad gullig du är! Vi är också jätteglads att ha lärt känna er och hoppas vi kan umgås ännu mer år 2015! Gott nytt pr!!

Svar: Det måste vi! Gott nytt på er också <3
Emmelie

emelie andersson

åh vad roligt att läsa, samt vilka fina bilder :)

sv: åh tack, kul att du också gillade det :D

Svar: Tack söta rara <3
Emmelie

Isabelle Olsson

Vilket inlägg! Jag älskar det!!
Det verkar som att du har haft ett superår! <3 Och det är så kul att läsa!! Underbart!

Gott nytt år såhär i efterhand fina du!! Kram

Svar: Tack söta rara och gott nytt år till dig också <3
Emmelie

coffeeandcupcake.blogg.se

Låter som du haft ett bra år :) Gott nytt år :)

Svar: Absolut ett år att minnas :-) Gott nytt till dig också
Emmelie

Sara

Åh vilka fina bilder på er <3 Och mysigt år ni haft, förutom då bortgången av dina morföräldrar, beklagar verkligen. Men vet att de vakar över dig och din fina familj varje dag <3

Svar: Tack fina <3 2014 kommer absolut vara ett år att minnas :-)
Emmelie

tess- mamma till Malin & Olivia

Signe, så himla söt hon är & vilket passande namn. Det är så hon!
Vilket fint år du verkat haft, trots allt! Kul att få läsa om det
Kram

Svar: Hihi, hon är verkligen en liten Signe den där tjejen :-) Tack snälla, det har varit ett år jag alltid kommer att minnas <3
Emmelie

Clara

Trots flera sorger så känns det som du haft ett riktigt fint år med en ny liten familjemedlem!

Svar: Ja den där lilla tjejen kan få det mesta att verka ljusare :-)
Emmelie

Maja

Gud vilket fint famlijekort!!

Svar: Tack snälla <3
Emmelie

Angelica

sv: Ja, för vet man när man absolut senaste hade sex med varandra så borde man veta liiite bättre än dem på mottagningen

-Underbar fakta och fina bilder :D

Svar: Tack snälla <3
Emmelie

Lollee

Ha en god fortsättning!

Svar: Detsamma till dig :-D
Emmelie

birgitmaria

Finns en röd tråd i hela ditt 2014!! Och jag förstår dig - barn är det bästa som finns :-)

Svar: Dom är helt klart det bästa som finns :-D
Emmelie

Sara Ekman

Snor den här listan!! :)

Svar: Ja gör det, ska bli spännande att läsa :-D
Emmelie

NICOLE

Åh vilken härlig lista, du verkar vara så störtskön =) Signe är verkligen en riktig sötnos!

Svar: Haha, man söta! Denna kommentarer skulle jag vilja rama in och ta fram på dåliga dagar! Tack snälla du <3
Emmelie

NICOLE

Såg din svarskommentar här och blev så himla glad =) goa du! Hoppas ni fått en fantastisk start på det nya året <3

Svar: Fina <3 <3
Emmelie