På lut & Mys

Pizzakväll blir det allt som oftast hemma hos oss på fredagar, typ alla fredag för utom idag då crock-poten Gunnar i detta nu myser ihop pulled chicken till kvällens fredagsmys. Men alla andra 51 fredagar på året då kör vi pizza all the way! 
 
 
Jag brukar använda mig utav det där färdiga pizzakittet som innhåller en pizzadeg på rulle och en burk tomatsås. Gott, enkelt och snabbt! Men för ett par veckor sedan skådade min högra ögonboll något väldigt spännande i bröddisken på stormarknaden. Fontana - Pizzabotten. Två stycken bottnar redo för toppingen och sedan ugnen. Även här snabbt och enkelt. Och hela familjen gav tummen upp för denna fredagspizza. Det blir köp igen och igen! Perfekt att ha på lut i skafferiet om man redan på en onsdag skulle känna att det rycker i pizzatarmen.
 
Pizza - fredagsmys - nyheter - pizzabotten - snabbt
Mirre

Oh så gott och det kittet har jag inte sett faktiskt

Svar: Nä, inte jag heller men fanns otippat i brödhyllan :-D
Emmelie

Mamma Malin

Den har jag inte sett innan men väldigt praktiskt!

Svar: Verkligen! Perfekt att ha på lut i skafferiet :-D
Emmelie