Tipp-tipp & Salladsmums

 
Är ni också ute och promenixar i det fina vädret idag som jag och minime? Tipp-tipp-tipp låter det när hon spatserar fram i hamnen på jakt efter mammas melonglass. Mmm-mmm-mmm.
 
När man sedan är trött efter allt bus och glassätande är en sallad den bästa kvällsmaten. Räksallad är min favvo, Signe gillar kyckling och Sebastian tycker sallad är trams. Det finns något för alla helt enkelt...  
 
 
Räksallad

Kokt bulgur
Räkor
Sallad
Gurka
Rädisor
Fetaost
Oliver
Rödlök
Ägg
Citron
 
Blanda ihop. Ät. 
 
Räkor - Räksallad - sallad
Mamma Malin

Åh vilka superhärliga bilder! Gissar på att det kommer att bli mycket sallader i sommar när det är varmt. Enkelt, smidigt och kallt i hettan!

Svar: Ja, det är verkligen den bästa sommarlunchen :-D
Emmelie

ɑ n n i k ɑ

Gott!

Svar: :-D
Emmelie

maria at inredningsvis

MMM fasen vad gott det måste jag testa göra tack för bra tips :)

Idag på bloggen visar jag hur man får hemmakontor och glamhörna i ett:)

Ha en härlig solig vårhelg:)

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor



Svar: Det tycker jag, salladsinspo är alltid bra :-D
Emmelie

birgitmaria

Ha ha ... min man är "periodare" när det gäller sallad. Ibland är det superbra mat, men ibland är det bara trams!

Svar: Hihi, bra att han gillar ibland iallafall ;-)
Emmelie