22 dagar kvar & Kallsup

Steg nummer ett är att erkänna att man har ett problem. Jag vill påstå att jag inte har några som helst problem med kokböcker även om de några stycken jag samlat på mig snart behöver ett eget sovrum. Vi kanske skulle köpt ett ännu större hus? Hmm...
 
Av mina några stycken kokböcker är det ett par som luktar granris och varm glögg. Alla ljuvliga julkokböcker! De är mina favoriter att sitta och bläddra i, året om och dygnet runt. 
 
 
Som sagt... inga problem alls... 
 
 
... det har därför endast blivit ett par stycken till... 
 
Miljonfrågan, vilka rekommenderar jag att man lägger under julgranen till familjens matnördar? Om jag nu måste välja, så får jag ändå säga att Herr. Morberg och Mrs. Monikas böcker är som att få en kallsup utav julmust. Juliga och alldeles alldeles underbara!
 
 
jul - julkokböcker - kokbok - kokböcker
Marie

Ohh love it, jul kokbäcker, de bästa

Svar: Jaa, min favvo!
Emmelie