Sjukstuga & <3 present

Efter att en sjuk liten minime konstant nyst mig i ansiktet de senaste två veckorna blev det i helgen min tur att inta sjukrollen i familjen. Inatt funderade jag på huruvida det är möjligt att brinna upp av feber. Med 3 dagars arbete på tre veckor börjar jag förstå det checka uttrycket Vabruari! 
 
 
Då tid framför en dator för bildredigering är otänkbart med blixtrande feberhuvudvärk blir det ett litet pysseltips som kan passa till söndag och alla hjärtans dag. 

En bukett med mottagarens favoritblommor, lite grillpinnar och några sedlar är allt som behövs för en kul bukett. Nu förstår jag att en bunte sedlar knappast skriker romantik men byt ut dessa mot små kärlekslappar så ligger ni säkert på plus hos er bättre hälft en vecka eller två till. 
alla hjärtans dag - blommor - present - pyssel