1 dag kvar & Goda nyheter

Vi är här med glada att meddela att julen ej är inställd! Supermom strikes again! Sent igår eftermiddag flög hon fram och fångade den sista rimmade 2 kilos skinkan i närbutiken. Julen kan komma!
 
 
Men hela julskinkesituationen var inte bara sura miner och tandgnissel för jag sprang även på denna julsnackis, Delicatoasken!  
 
 
Fylld med små minivarianter av alla klassiska delicatogosaker. Denna ask blir perfekt till morgondagens julfrukost. Det finns alltid plats för en dammsugare i min mage och så även på julaftonsmorgon.
 
Nu ska jag stoppa den mytomspunna skinkan i ugnen. Även detta verkar vara ett jobb för supermom.
 
delicato - jul
birgitmaria

Ser onekligen gott ut, men jag vet inte hur man gör när man bara äter en... så jag är helst utan sånt... eller så äter jag allt :-D