Instagram & Shoppingarm

Om ni följer mig på Instagram (Mildarabarber) så har ni fått följa med mig på hela helgens galenskaper! Anledningen bakom dagens träningsvärk i shoppingarmen och ett biobesök där jag borde anat ugglor i mossen redan när jag inser att resterande biobesökare var killar... 25åriga killars humor... håjaja! #föräldrarpåvift
 
På söndagar brukar jag bjuda på ett lite mer tidskrävande recept. Så även idag. Det blir långkok av hela familjens favorit, köttfärssås. Jag gör alltid en jättesats och fryser in resterna. Det är så mina vänner jag pusslar vissa dagars vardagspussel! 
 
En tjock spagettisort och vips så känns vardagsklassikern som en riktig festmåltid. 
 
 
Receptet på köttfärssåsen är en gammal goding men mitt favoritrecept! Här hittar ni det ---> Köttfärssås
köttfärssås - spagetti